söndag 7 oktober 2012

Gah

Tänker på en del saker.

Jag har egentligen bara en enda sak som jag aldrig viker mig ifrån när det kommer till människor som jag väljer att vara nära och det är att man är ärlig. Att jag kan lita på orden som kommer ur din mun och att du inte förställer dig eller ändrar åsikt när jag lämnar rummet. Att man står för vad man tycker.
Ärlighet.

Man behöver inte alls tycka precis som jag, tvärtom så är jag och mina vänner absolut inte alltid överens och jag respekterar andras åsikter så länge man står för den!

Världen vore ganska tråkig och platt om alla var kopior av varandra.

1 kommentar:

  1. Bra inlägg. Jag håller med! Jättebra med vänner som respekterar ens åsikt. Alla kan naturligtvis inte tycka likadant om allt, det vore konstigt. Trist bara att om man som person har vissa åsikter (som man kan stå för samt stå fast vid) får skit bara för att någon annan inte råkar tycka samma sak. Du är alltid väldigt öppen i din blogg, säger precis vad du tycker och tänker och det uppskattar jag. Mer sånt till folket! Framförallt gillar jag dina inlägg som rör vikt, utseende och träning.

    SvaraRadera