onsdag 24 oktober 2012

:-(

Läste "Arbogamammans" blogg och mindes just att hennes barn var 1 och 3 när de mördades av den där avskyvärda människan.
Elliot och Melvin är 1 och 3.

Bara udden av den vidriga tanken får mig att kippa efter andan. Jag klarar inte ens att tänka klart den och kanske är det lika bra det.

Min Elliot. Min Melvin. Ihjälslagna med en hammare. Hennes Saga, hennes Max. Saga med nappflaskan i handen för att få trygghet, Max ropandes på sin mamma.

Vad är det för slags monster som är kapabel att göra något sådant mot små barn? Hur kunde hon?

Jag har dividerat om och om igen med mig själv men jo, i fall som det här så är jag för dödsstraff. "Tyskan" som hon kallas av media borde inte få leva efter vad hon gjorde. Hon är inte värd att få uppleva en morgondag efter att hon berövat dessa barn deras.

Jag får fysiskt ont av början av tanken att det skulle kunna hända mina egna barn.
Jag tänker på föräldrarna som mist sina barn på det här sättet och på de stackars små barnen. Vad de måste ha känt. Vad jag önskar att jag kunde gå tillbaka i tiden och förhindra det på något sätt.

Fruktansvärt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar