måndag 15 oktober 2012

Dumma mobil

Är det en slump verkligen att när iphone 4 släpptes började min 3:a bråka och nu när 5:an släppts visar min 4:a upp problem?
Jävla apple.

Har försökt lägga ut en viktig bild på instagram idag föreställande ett ägg men det går inte.
Suck!

Äter sen lunch idag. 18,5 timmars fasta istället för de vanliga 16... Då kan jag kanske äta riktigt sen middag idag ;-)
Fast imorgon kommer jag att vara utsvulten efter stallet. Men träning innan käk är det ultimata så det kör vi på.

Vet inte om jag gått ner i vikt nu för jag väger mig inte men jag tycker rösten har blivit mindre så kanske?
Så trist att just brösten ska bli mindre! Varför kunde man inte vakna en morgon, gå förbi spegeln och bah wow min rumpa har krympt?!
Nä.
Världen är inte rättvis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar