onsdag 14 november 2012

.......

Jag var helt hundra på att jag hade bodys i storlek 92 någonstans men nu hittar jag dem inte. Skit. Vi har blivit bortskämda med att de flesta av kläderna Elliot behövt ha finns liggande här hemma efter Melvin, men nu verkar det alltså som att vi får ge oss ut och handla. Fast just 92 användes länge av Melvin och kommer säkert att användas länge av Elliot så kanske är det därför det inte finns några kläder kvar? ;) Och då känns det mer okej att handla nytt. Det är dessutom ganska roligt att få välja nytt till lillplutt.

Till helgen har jag tänkt att jag ska göra fudge, det ser så gott ut i alla bakbloggar och jag vill provbaka en gång innan det blir skarpt läge dvs jul ;-) Det får bli vårt lördagsgodis tror jag bestämt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar