torsdag 1 november 2012

Typiskt

När jag bokat upp mig på att ha Grimm och sett fram emot rolig ridning och mycket mys blir jag så dålig så jag tvingas vila hela dagen... Skit! Åkte dit imorse och gav hästarna frukost, släppte ut dem och mockade men åkte sen hem direkt och la mig.
Det kändes inte kul alls att lämna Grimm alldeles tuffsig utan att ens orka borsta honom.
På lördag planerar jag att vara frisk igen dock och ta igen det roliga.

Ligger i soffan med Elliot nu. Hans sjuka vill inte släppa alls utan näsa och hals är precis igentjoffat och han hostar hemskt. Gråter för allt och ingenting och äter dåligt. Tur att vi har Toystory3 hemma så han kan titta nästan hur många gånger han vill.

Det här är inte okej! Fan! Hade sett fram emot det här höstlovet. Vi skulle ha Maja några extra dagar och hitta på massor skoj. Istället har vi spenderat mesta delen i sofforna...
Det är snart jullov iofs ;-) Då ska vi vara friska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar