måndag 5 november 2012

Trött

Tandläkarstrul. Men jag fick ordning på det till sist. Att någon försöker få mig att eventuellt genomgå KBT tar jag som en förolämpning. Det är ren dynga och jag har bättre saker att lägga tid på.

Är så sinnessjukt trött. Egentligen vill jag bara ligga kvar i sängen och spela död men verkligheten kallar. Inte direkt så att jag är speciellt produktiv, jag mest överlever. Inte mer än så.

Dagen idag blir ganska händelselös. Inte mig emot, ibland får man ha såna dagar.

Höstmörkret känns påträngande nu när det dessutom är mulet. Det påverkar säker många nu? Man blir lite extra trött. Tappar lusten lite och blickar framåt istället för att se sig om i nuet. Kanske missar man något, kanske inte.
Jag längtar till julen. Mest för att det känns som en viktig milstolpe, sedan efter nyår så kan man börja längta efter ljuset och våren igen ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar