torsdag 8 november 2012

Laddar

Det är fredag imorgon och det känns i hela kroppen. Vi ska se våra serier som kommer ut med nya avsnitt och vi ska äta lite extra god mat. Vi ska slappna av och ha det bra. Barnen ska få äta popcorn och se på film.

Melvin är så rolig. Han skojar och studsar runt här som värsta studsbollen. Han är lik mig på många sätt, ett av dem är mat. Han är ganska kräsen och tycker om variation. Nu var det ett tag sen vi köpte hem äpplen så när det fanns i fruktskålen idag blev Melvin alldeles till sig och frågade om han fick ta ett äpple. Swush så hade han slukat hela äpplet med kärnhus och allt! Sen tog han ett till och åt upp det också. Min lilla djungel George!

"Barnen" har förresten beställt en farsdagspresent till Kenny ;-) Den hinner inte komma så han får den senare. Jag vet att han kommer att uppskatta den. Annars blir det nog inte så mycket firande mer än att vi fikar lite och så hoppas jag att barnen kramar sin pappa lite extra för det är han värd.
Jag kunde inte ha valt en bättre pappa till mina barn.

1 kommentar: