fredag 30 november 2012

Yes

Nu har jag både Greys och Vampire Diaries att kika på från sjukbädden. Inte dumt :)
Sen fick jag dessutom hem ett litet sminkkit från Face i brevlådan, mycket uppskattat.

Efter en voltaren och en alvedon så gick febern ner iallafall och jag känner mig bättre. Kenny och pojkarna har gått ner för att lunchvila så jag har tv:n för mig själv!
Barnens farfar skickade med Kenny glass också härom dagen så det förrådet är påfyllt. Själv skulle jag inte köpa Ben&Jerrys, tycker att den är vansinnigt dyr och så mycket vill jag inte betala för lite glass. Tackar inte nej om jag blir bjuden dock ;)

Det är ganska nattsvart just nu och jag kan inte låtsas att allt är som det ska och skriva glada inlägg om vädret eller vad vi åt för lunch... Jag kämpar mot ångesten varje dag, den flåsar mig i nacken och jag lyckas inte hålla den på avstånd riktigt. Så ni får försöka stå ut med det eller så får ni ta en läspaus och återkomma om några månader då det här lagt sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar