lördag 24 november 2012

Men lägg av

Hur töntiga får människor bli egentligen? Ser med jämna mellanrum bekräftelsejägare på facebook.. Kommentera här om du vill vara kvar på min vänlista.. Bla bla bla osv..

Jag vet att jag tjatat om det här tidigare men jag slutar aldrig förvånas.
Vad som är ännu märkligare är väl att jag demonstrativt vägrar att kommentera sånt där larv och ändå blir jag kvar på vänlistan?

Visst om tonåringar sysslar med såna där statusar men vuxna människor? Föräldrar? Nej det är bara larvigt! Jösses. Det är Facebook. En internetsida där folk skriver vad de ätit för mat, när barnen vaknat, hur långt de promenerat och med vem de gick.. Blandat med lite politik, humor och kärlek. Men ingenting gravallvarligt. Det är väl knappast så att facebook egentligen spelar någon roll? Det är bara blajj så slappna av för sjutton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar