onsdag 14 november 2012

Kväll igen

Ser film ikväll igen, Netflix är lite farligt så där för det finns så mycket att se på :)

Ibland är jag barnslig, tex så kan jag inte säga hallongrottor utan att fnissa lite. Det är alltså en spröd kaka med en klick hallonsylt i mitten men ja.. Namnet låter lite snuskigt tycker jag?
Det får nog bli något annat bakverk till helgen, kan inte stå där och flina med Melvin när vi knådar deg.
Fudge var det ja, choklad och vanilj tror jag bestämt. Fudge kan man inte skratta åt? Det enda jag förknippar det med är en chokladfärgad jycke vi hade på centret i spanien som hette Fudge :) Hade en med samma färg som hette Chocolate också, det finns gränser för fantasin när man har hand om 200 hundar som dessutom kommer och går och behöver nya namn.

Nehepp. Vila och se film. Vila verkar jag vara i enormt behov av så det är väl bar att gilla läget och lyssna på kroppen. Fråga Elliot, säger kroppen sov så sov! Oavsett plats och tidpunkt :)

1 kommentar:

  1. Hej hej,

    nu är det Julklappstävlingar igång på bloggen i år igen! KOmmer upp nya tävlingar varje vecka och flera st per vecka, så passa på och vinn julklappar eller något fint till dig själv :).

    Just nu två tävlingar igång, enkelt att delta!

    Tävlingarna hittar du här:
    http://yarp.blogg.se/category/pagaende-tavlingar.html

    Lycka till!

    SvaraRadera