lördag 17 november 2012

Lördag

Jag sov över 10 timmar och var ändå helt slut när jag blev väckt och fick tvinga mig upp. Har sedan dess varit med mina småkillar. Man måste gilla helger, jag älskar att ha båda pojkarna hemma och hinna mysa ordentligt med Melvin framför allt.

Men. Åter till tröttheten. Jag är så slut. Det finns ingenting att ta av och jag tänker ofta att jag borde höra av mig till vänner, något simpelt som en kopp te bara men så orkar jag inte.
Ikväll åker Kenny och barnen på kalas för att fira en liten tjej som fyller 4 år. Jag skulle gärna träffa dem men jag orkar inte. Jag orkar inte träffa många människor i taget för det tar så mycket från mig och det tar tid att återhämta mig efteråt.

Imorgon har jag utsläpp på morgonen i stallet. Det, barnen och mina sjukbesök är ungefär vad jag gör om dagarna.
Just nu får det vara så, när man balanserar på en kant ner till en avgrund är det inte läge att börja vifta med armarna.

2 kommentarer:

  1. Usch för att känna så, men lite skönt att du insett vad du mår bra av och att du lyssnar på din kropp. Sug in all energi från dina fina killar! Hoppas ni har en fin söndag! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din fina kommentar.
      Mina pojkar ger så mycket energi. :-) Hoppas du haft en kanonhelg.
      Kram

      Radera