onsdag 28 november 2012

Kväll

Följde med ut på kvällspromenad och vad glad jag är att jag gjorde det, tack för sällskapet :-)
En timme pratades snabbt bort.

Hann bara in genom dörren hemma så försvann Kenny ut ur den med Da vinci i kopplet. De är ute på löprunda. Av oklar anledning blir Kenny taggad på löpning av snömodd? Alla har vi våra egenheter antar jag.
Sen hann jag precis göra klart en kopp te innan Melvin vaknade av att han hade ont i munnen. Ljuva småbarnsliv ;-) Men jag sitter gärna bredvid honom och klappar honom på huvudet natten lång om det får honom att må bättre. Är barnen sjuka finna det för mig inga gränser för vad som är okej bara de känner sig lite bättre.

Tandläkaren imorgon, när andra gnäller över att deras besök kostar 2-3 tusen får jag bita i mig i tungan ganska hårt. Gnäll ni. Min mun kommer att landa på närmare 25000 när den är klar. Sug på den en stund.

Nu. Te, om det inte hunnit kallna ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar