lördag 3 november 2012

Lördag

Idag hittade jag Greys Anatomy-avsnittet :-) Hoppas det går att se bara.

Kenny och barnen är ute och leker. Än så länge fungerar Melvins lågskor men snart kommer han att behöva ett par kängor. Frågan är vilka vi ska köpa? Vi har inte varken råd eller lust att lägga en halv förmögenhet på skor till ett barn som ändå växer ur dem på en säsong.
Har kikat på märken som Everest och Mckinley men frågan är om de verkligen är tillräckligt bra? Skulle känna mig hemsk om Melvin blev blöt och kall om fötterna i vinter. Jag vill att han ska kunna vara ute även om det är riktigt kallt och även om det blir plusgrader och slaskigt.

Kenny tror mer på Everest, jag lutar mer åt Mckinley. Fast egentligen är det jag som bestämmer i slutänden, barnens kläder är mitt område helt enkelt ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar