lördag 10 november 2012

Lördag

Jag hade tänkt göra massor idag men nu är jag bara trött och slö. Ser Solsidan med Maja. Ska orka baka kladdkaka senare iallafall och kanske bada hundarna för de luktar hund nu!

En vän på facebook la ut ett citat av Blondinbella som var så bra. Jag är definitivt inget fan av henne men det här är så sant. Jag försöker mer och mer att leva efter det här. Man måste ingenting. Faktiskt.
"En härlig grej med att vara vuxen är att man inte behöver ha några destruktiva eller negativa relationer i sitt liv. Man kan faktiskt avsluta allt sådant och välja själv."

Ester och hennes snubbe är på väg till Bollnäs på releaseparty för hans bands nya skiva. Vi var medbjudna och funderade länge men bestämde oss för att ta det lite lugnt ett tag och vara med barnen. Behöver jag säga att det känns sådär idag? Hade varit rätt skönt att komma iväg en sväng :-) Men nu är det som det är, Bloodbound får helt enkelt ta och släppa en ny skiva senare och ha ett nytt releaseparty som vi kan vara med på. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar