fredag 28 september 2012

Äntligen Fredag

Nu så är Fredagen äntligen här. Jag är klar med det mesta :-) En del saker återstår, avokadoröran gör jag i eftermiddag så kanske den håller sig fräsch.

Kenny färgade mitt hår igår, han fick även handla färgen och kom hem med en produkt som man blandade i en burk istället för i de sedvanliga flaskorna. Det var gott om färg så det räckte bra och eftebehandlingen var också generöst tilltagen. Nu återstår det att se hur länge håret håller bra färg. Kanske är det en keeper?

Snart ska jag äta lunch. Hungrig är jag och inte blir det lättare att avstå när det står dessert i mitt kylskåp ;-) Och en del annat gottigt.

Tur att det bara är förmiddag än så jag hinner umgås med mina pojkar lite också. Gjorde ett par extra minidesserter som de ska få efter lunchen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar