tisdag 25 september 2012

En äcklig dag

Gimlis mage har brakat ihop.. Jag försökte vara snäll och ge lite extra olja och ägg. Sen åt han matrester. Jisses. Både kräks och bajs på golvet.. Till råga på allt sjunger kattsanden på sista versen så kattlådan luktar inget vidare. Jag är väldigt känslig för lukter och för äckliga saker så jag höll flera gånger på att kräkas själv.
Ikväll får Gimli fasta så hoppas vi att magen är bra igen imorgon.

På torsdag ska jag till lilla hästen igen. Ska bli så roligt :-) Sen är det söndag som gäller, tidigt igen men jag har kommit på att jag gillar utsläpp. Ett perfekt sätt att börja dagen på. Nu har pållen fått nya pjucks också så nu kan vi rida en sväng. Härligt!

Idag är det en trist dag. Viberga står på schemat då det mesta är slut här hemma men idag trillade lönen in som tur var.
Trist väder men jag och Elliot är inne efter den här bajsmorgonen. Ute kan vi vara senare idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar