torsdag 13 september 2012

Äntligen helg

Eller, nästan i varje fall. Jag har ett sjukbesök imorgon, inte min favoritsyssla precis.. Alltid samma känsla innan, skitjobbigt.. Men efteråt känns det bättre och med facit i hand så vet jag att det hjälper, om jag jämför var jag var för ett år sedan och var jag befinner mig idag.. Det hade jag inte klarat på egen hand.

Ser ett gammalt avsnitt av Vampire Diaries i brist på nya.. Här är Stefan ett riktigt bad-ass medan Elena sneglar på brorsan Damon. Mycket slibbigt och underhållande.
I november kommer nya avsnitt.. Känns avlägset.

Jag har fler skäl att längta till november, då är nämligen Zarah hemma mycket så då kan vi hänga lite extra. :-)

Saknar tjejerna. Känner att jag behöver en tjejkväll snart, det är så många jag vill träffa men sällan hinner...
Snart kanske..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar