tisdag 4 september 2012

Pluttungar

Hem kom en mycket trött 3 åring. Nu sover båda pojkarna.
Jag är hopplös, känner mig eländig så då käkar jag jellybeans trots att det bara är Tisdag.

Ska proppa i mig panodil så kanske jag kan stå upprätt sen, ja det är min förbannelse att vara född till kvinna som gör att jag går dubbelvikt och mår illa. En - två dagar per månad har jag det så här så det är inte så jäkla mycket ändå. Man står ut men det är frustrerande att bli som handikappad..

Ska snart börja rensa svamp, barnens farmor gav oss en pappkasse med massor gula kantareller :-D Lyxigt.
Vi åt svampstuvning och fläskkött till lunch och mer svamp lär det bli inom det närmaste. Så gott så man får passa på nu när det finns färska att tillgå.
Hoppas på fler svampturer inom kort :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar