tisdag 18 september 2012

Gnällig värre

Träningsvärken blir värre dag två sa Kenny igår. Eller hur tänkte jag.. Idag förstår jag att han talade sanning. Hela min kropp är öm. Jag provade fler övningar med trx:en än vad jag gjort tidigare och uppenbarligen kände mina muskler det ;)
Tror jag ska ligga lite lågt med det ett par dagar så att jag orkar med stallet också, helt ärligt så skulle jag ha svårt att komma upp på hästen idag.

I övrigt är det en dålig dag. Sjukbesök och annat.. Likadant är det imorgon så jag känner mig lite låg.
Nu ska jag sova någon timme. Elliot får kika på igglepiggle medan Kenny jobbar hemifrån. Natten innehöll löjligt lite sömn för min del... Det blir så när huvudet går på högvarv. Kanske ser allt lite ljusare ut med mer sömn innanför rocken? :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar