söndag 9 september 2012

Varm i hjärtat

Den här helgen har gett mig så mycket. Jag har verkligen fått umgås med mannen jag valde att gifta mig med. Vi har hunnit sitta och bara vara tillsammans. Spåna om framtiden, busa med varandra och sett fantastiskt arkitektur i Riga.

Nu när vi skulle lägga oss låg våra söner i en enda hög och sov tillsammans. Jag blev alldeles varm inombords av den synen, det är riktig syskonkärlek. De är så nära varandra de där två, som Bill och Bull ;-)
Vet inte när det var så härligt att krama mina ungar som det var idag. Jag hann sakna dem under dessa nätter! Känner att två nätter är verkligen max vad jag vill vara borta från Elliot. Han är så liten. Det är skillnad med Melvin fast jag saknade honom något helt otroligt också. Mina skruttar. De är två delar av mig, av oss.

Nu kan vi starta en ny vecka med ny energi. Och jag tror faktiskt att kryssningen gjorde oss lite nykära ;) Vi blev påminda om vad det var vi föll för från första början. Inte sjutton var det blöjbyten och lek på golvet bland dinosaurier och kossor? Nej. Det var humor. Ömsesidig respekt. Givande samtal. Gemensamma intressen. Ett aldrig sinande förråd av kärlek och närhet.
Jag är så glad över att vi fortfarande har allt det där kvar även fast vi inte hinner och orkar varje dag när vardagen och småbarnslivet kommer emellan.
Kenny, jag älskar dig. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar