söndag 30 september 2012

Kväll

Älskade ungar. Skämde bort dem med efterrätt idag, chokladmousse. Hemgjord så klart för det är godast.

Känner mig skruttig ikväll. Säkert för att det är måndag imorgon? Men jag vet inte. Jag gillar vår vardag. Vore väl rätt tragiskt om jag ogillade och vantrivdes 4 av 7 dagar i veckan. Jag och Elliot har det ganska bra ensamma på förmiddagarna och bara jag får sova om nätterna så orkar jag.
Så jag vet inte? Kanske är det bara mitt vanliga melankoliska tillstånd som gör sig påmint?

På tisdag får Elliot följa med och släppa ut hästarna :-) Blir skönt med morgonpromenad dit.
Det kanske inte alltid märks men jag försöker fokusera på bra saker. Oftast. Ibland tillåter jag mig att grotta ner mig men då behöver jag det.
Det är bra att känna alla känslor man bär på (säger en mycket klok sjukkontakt ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar