torsdag 27 september 2012

Torsdag idag

Ärtsoppa med fläsk någon? Har inte ordnat med det faktiskt. Det får gå an ändå helt enkelt.

Elliot min lilla skrutt. Han tycker att två normalstora bananer är lagom till mellis. Tjoff bara så var de väck. Det är så skönt med ett barn som äter, annat var (är) det med storebror... Elliot äter mer än Melvin. Nästan alltid. Kanske växer han upp till en lite väl rund men förstås mycket god unge? ;-)

Ser fram emot i eftermiddag. Jag ska till Grimm igen, det känns som att det var länge sedan men jag var ju där i söndags. Det var länge sedan jag kunde rida dock och nu äter herrn kraftfoder så det är lite annan fart i honom nu. Ska bli så roligt.

Jag ska hinna laga massor mat också. Undrar lite hur jag tänkte när jag bestämde mig för att bjuda så många? Men det ska förstås bli roligt :-) Dock får nog några andra anordna tjejkvällar sen ett tag för det känns som att jag gjort mitt för en tid ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar