onsdag 5 september 2012

Gääääsp

Som förväntat så är jag trött idag. No shit.. Tur att Elliot också är det så kraven är små. Vi slappar.
Promenad var det ja. Men idag tror jag faktiskt att jag vill gå ut i skogen ensam, jag behöver det. Lite frisk luft och lite tid med jycken.

Imorgon drar vi på kryssning. Det känns nästan overkligt för jag minns knappt när vi åkte iväg ensamma sist? Kryssningen fick vi i bröllopspresent av mina föräldrar (pappa och Majsan). Lucky us.
Barnens farmor ska ha barnen och Nattis och Boppe ska ha jyckarna. Det är tur att vi har människor i vår närhet som ställer upp när det behövs :-) Tack för det <3

Tänkte slänga upp några bilder från gårdagen. Vår goda middag, gjorde en vuxenvariant och en barnplanka och berget av kantareller. Jag skulle kunna tälta och bo i skogen hela helgerna nu. Jag älskar att leta efter dessa gula godingar och att andas frisk skogsluft utan att behöva möta en massa folk.
Underbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar