söndag 2 september 2012

Ny vecka.

Måndag och därmed stress, sjukbesök i eftermiddag.
Jag och Elliot bara hänger lite, snart ska vi på morgonpromenad. Hoppas att vi är färdiga med sjukdomar för den här gången för nu vill jag komma igång.

Kan erkänna att humöret inte är på topp. Det är för mycket tankar i huvudet, för många frågetecken.

Blev överraskad igår, min fina svägerska hade med sig mina favoritblommor. Väldigt snällt och jag blev alldeles rörd. Tack <3
Tänker mycket på henne nu för jag vet vad hon går igenom, det är fruktansvärt.
Människor som aldrig fått uppleva den där kontakten och kärleken som kan uppstå mellan djur och människa kan inte förstå sorgen de lämnar efter sig.

Ska leta fram energin som måste finnas här någonstans, klä på mig och tvinga mig iväg.
Det känns alltid bättre efteråt.

1 kommentar:

  1. Det var så lite så! Åter igen, Tack för att du finns och för allt stöd. Det betyder massor att ha någon som förstår...

    SvaraRadera