fredag 14 september 2012

Fredag

Jag vill att klockan ska skynda lite så att jag kan komma iväg på tjejmiddag. Tyvärr har jag några mindre roliga göromål innan...

Håller på att baka bröd till helgens frukostar. Har tänkt börja göra det igen för man sparar ganska mycket pengar på det och så är det gott :-)
Inte för att jag ska trycka i mig en massa bröd men Kenny och barnen gör det.

Fasen alltså. Jag försöker hålla mig positiv men det är en ständig kamp. En medvetenhet jag måste ha hela tiden för att inte falla över på fel sida. Det är uttröttande och känns stundtals meningslöst för jag vet inte ens om det i det långa loppet hjälper?
Målet är att känna. Någonting. Vad som helst bara jag inte stänger av . Men ofta är det så mycket lättare att avskärma sig... Sen får jag nöta på den känslan jag kan bäst, ilska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar