fredag 7 september 2012

Supergay

Målade naglarna sent igår, ingen bra idé visade det sig.. Jag tog fel och målade först mörklila istället för svart som grund så nu är mina naglar supergay ;-)
Jaja!

Är stressad nu. Riktigt stressad. Men reagerar som vanligt när jag är stressad genom att sitta stilla och sakta bygga på stressen. Inte helt effektivt men sen, när det är en kvart kvar då jävlar är jag supersnabb och fixar allt!

Barnen äter lunch och sen ska de åka. Vi har kramats mycket idag. Jag är en katastroftänkare så jag tänker att vi kommer att dö nu och lämna våra stackars barn föräldralösa.. Och att de kommer att glömma bort oss. Fast någonstans inser jag ju att det är en ganska liten risk. Men det är ändå en rätt äcklig tanke.
Så klart vi ses på söndag igen. Älskade underbara ungar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar