måndag 3 september 2012

Finingar

Alltså. Idag är jag bara glad för allt. Mina fina hundar, mina glada, pigga och roliga hundar. Så glad att jag har dem.
Mina barn. Påhittiga, busiga, kärleksfulla glada barn. Det är fullt ös tills man nästan svimmar av utmatning ;-)
Vad vore jag utan dessa individer som förgyller mitt liv?

Har annars haft en lite jobbig dag... Men efter vila så kändes det bättre.
Vi gick sedan en kort tur i skogen och fick med oss både trattkantareller och vanliga gula :-) Inte mycket men så det räcker till någon god rätt imorgon iallafall. Det är inte direkt effektivt att gå med en trött 3-åring.
Det visade sig även att Elliot har 38 graders feber. Så klart.

Imorgon får vi besök av Nattis och Boppe. Barnen kommer att bli överlyckliga när jag berättar imorgon <3

Laddar nu inför en helg tillsammans med min fina! Vi ska åka på en två-dagars kryssning till Riga i helgen. Det ska bli så härligt att få komma i väg.

Samtidigt gnager det inom mig. Min lilla plutt har aldrig sovit borta i två nätter. Jag litar till fullo på att barnens farmor tar väl hand om dem och jag tror att Elliot kommer att känna sig trygg. Melvin är jag inte speciellt orolig för, han älskar att vara där. Men Elliot är min lilla bebis.
Jaja... Vi behöver den här pausen och barnen får det säkert skitkul :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar