onsdag 12 september 2012

RIP

Rest in peace bloggen. Idag (om det fungerar) så tog jag bort min gamla blogg. Sen 2007 har jag haft den så det kändes lite vemodigt. Alla tankar kring båda mina graviditeter... Den nykära pluttinutt-tiden med Kenny.. Men också en massa ilska och sorg..Det var dags nu. Förhoppningsvis ska jag inte ångra mig senare ;)


Vi gick en kort vända med Melvin i skogen, Elliot sov i bilen så vi cirkulerade runt den.. Hade endomondon igång, vi gick 1 kilometer under en halvtimme och fick med oss en kasse full med trattisar :-) Inte illa alls. Jag älskar färska stekta trattkantareller. Ett par gula blev det också men trattisar var målet idag.
Avslutade med en fika hemma hos svärmor. Man blir glad av henne, hon lyser och skuttar på små rosa moln ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar