måndag 17 september 2012

Det har sina fördelar

När karln fyller år och vackra blommor flyttar in i vårt hem känns det lite som att jag fyllt år jag också ;-)
Är rätt nöjd nu, har gott om fina blommor just nu för många orkidéer bestämde sig för att blomma samtidigt.

Jag har haft en välbehövlig innedag med Elliot då vi gjort så lite som möjligt. Jag tror att både han och jag behövde det.
Nu får det gärna dröja innan vi lämnar bort min bebis igen. Det är skillnad på stora och små barn! Nu har Elliot sovit borta 4 nätter på bara några månader. Det är mycket när man bara är en liten 1 åring.

Åter till blommor. Jag måste ta reda på hur jag bäst övervintrar mina pelargoner. Det är väl en tantblomma? Jag har ont om snälla tanter med tips i min närhet så jag får förlita mig på google så att jag kan rädda mina älskade pelargoner ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar