lördag 18 maj 2013

Ameh gonnat då!

ÅhHerreJävlar. Lekt med barnen, ridit 30 min barbacka, intervallsprungit 30 min och cyklat 3 mil. Johodå. Det hör inte till vanligheterna att jag är fullt så hurtig och ska sanningen fram så var det en paus på ett par timmar mellan de två sista milen då jag drack både cider och vin för att sedan cykla hem. 
Härlig dag oavsett. Skitjävlabra faktiskt. 

Imorgon vaknar vi till ännu en. (Idag) ajabaja, vuxna mänska vara vaken inpå gryningen på detta viset. Så jävla skönt att tillåta sig själv att vara lite spontan. Jo men efter en kväll i stallet så klart vi cyklar en mil ut till Anna för lite umgänge. Why not?

Får låna en häst på måndag så då ska jag och Ester rida ut tillsammans. Hur underbart? Har höga förväntningar på den här godsaken.

Nu behövs nog lite sömn. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar