torsdag 16 maj 2013

Gladare

Har ikväll börjat spåna lite kring Elliots födelsedag som snart infaller. Självklart ska han få en tårta på sin dag. Jag har en del idéer men som alltid lär jag ändra mig några gånger innan jag bestämmer mig. Nu lutar det åt en gräsmatta av grön kokos iallafall med något djur på, frågan är om jag gör det enkelt för mig och köper ett djur av plast som han sedan kan få som leksak eller om jag modellerar något. Det återstår att se men troligen så kör jag på enkelvarianten.

Jag har verkligen gjort några riktigt fula tårtor i mina dagar men även några jag gillat. Nej, huvudsaken är inte att de smakar gott, tårtor ska vara både goda och vackra tycker jag. Men det klart, hellre en ful men god än en som är vacker men smakar äckligt.

Lilla skruttungen. Två år. Vår vilde, totalt sjövild och ganska olik storebror som istället är försiktig och fundersam.
Gammal bild på plutten, känns som ett annat liv. Så liten han var, tänk så mycket han utvecklats och vuxit. Lilla lillebror. ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar