fredag 17 maj 2013

Kväll

Börjar bli trött trots att vi haft en ganska lugn dag. Åkte ut till stallet hela familjen och Kenny lekte med barnen medan jag red en kort tur på Grimm. Lille hästen blev genomblöt av svett trots att vi tog det lugnt. 

Blev hysteriskt förbannad när jag fick rida bilvägen hem istället för terrängbanan som jag befann mig på. Där körde nämligen någon dåre cross! Kan ha varit två men såg inte riktigt. Hur är man funtad då? Om man buskör en dånande cross i hög fart på en slinga avsedd för ridning? Det känns som att det kommer att ske en olycka snart, det var inte första gången jag såg dem. Idioter! 

Nu Vampire  Diaries, sista avsnittet. Imorgon ska jag och skruttarna hitta på något ensamma, kanske städa? Hehe. 

De fick rida den korta biten ner till hagen, oh så glada de blev. Jag är så glad över att ha möjligheten att låta mina barn växa upp och lära sig att hantera och umgås med djur. Så viktigt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar