torsdag 23 maj 2013

Lång dag

Den är dagen känns som iallafall tre. Så mycket har jag hunnit. Det började på bästa sätt, det enda som kunde ha varit bättre var vädret men det är väl bara att vänja sig, den svenska sommaren är här och med den, regnet. 
Moltas är verkligen en underbar kille, hoppas på många fler turer på honom. 

Sedan fick jag mig en rejäl självförtroendeboost. Jag får så mycket beröm att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Att få höra att man har fallenhet för och utvecklas snabbare än många andra på något helt nytt känns toppen! 

Avslutade med bus med mina galna ungar och kafferep med Anna och Ester. Bakade maränger och svängde ihop en ny chokladmousse, perfekt denna gång. Med för ljus choklad.. Tårtan kommer att bli supersöt. Kenny köpte fel men det går säkert bra ändå, det blir en riktig barntårta. 

Jag är väl medveten om att jag går på fullt nu och att energin kommer att ta slut. Oftast med ett platt fall och extrem trötthet som följd. Men jag orkar inte bry mig. Ibland vill jag bara leva..... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar