fredag 31 maj 2013

Sova kanske?

Elliot vaknade så jag ligger bredvid honom. Han somnade om direkt som oftast men jag blev seg. Kanske lika bra att skita i det här och istället försöka sova?

Min glossybox bör komma nästa vecka. Har sett att en del som redan fått boxen fått någon energidryck? Vitamin/kvinnogrejs. Va fan? Era jävlar. Får jag en dricka i boxen blir jag hysterisk. 

Så sjukt många tankar så jag blir galen! Kenny är iväg så jag är ensam med funderingarna. Kanske borde jag göra en kopp kaffe och titta på Harry Potter eller något? 
Motiverar mig själv med positiva tankar. Det finns mycket positivt med det här, det väger tyngre helt enkelt men jag har ändå svårt att bortse från de negativa delarna. De är nog så tunga. Jag vet att jag klarar av det. Så klart jag gör. Men hur kommer jag att må? Vad kommer det att kosta? 
Men vart är vi på väg om vi inte gör en drastisk förändring?

Jag inser att det här bara blir förvirrande. En massa ord om Ingenting. Huller om buller. Men det är allt jag kan ge just nu. 
Älskade barn. Min största motivation. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar