torsdag 30 maj 2013

Torsdag. Ärtsoppedag?

Blev just sugen på ärtsoppa men pannkakor åt vi igår. Försök muta ungarna att äta soppa utan pannkaka till efterrätt. Hmm. Njäe. Skippar det.

Mulet och trist ute men det gör ingenting. Jag slipper åtminstone ha dåligt samvete för att jag inte är ute och njuter tills jag kräks av allt som är underbart. 

Elliot mår inget bra. Jag är päckeltrött. Vår båt blir inte såld och vi måste bli av med den. Jag är deppig. 
Vidrigt deppig. 
Jag vet att vi fattat rätt beslut men ändå känns framtiden så jävla grå. Allt jag ser just nu är att jag står där själv. Helt jävla förbannat ensam med ett för tungt ok på mina axlar. 
Jag vet att mina föräldrar och mina vänner kommer att finnas där. 

Det var bara inte så här vi hade tänkt oss. I did not sign up for this.
Men nu befinner jag mig i båten så det är bara till att ro. 

Försöker pigga upp mig med vackra blommor men i ärlighetens namn så får jag huvudvärk av dem. Min allergi blir visst värre med åren. Kul. Liljekonvalj är en av mina favoritblommor så jag står ut. Förgätmigej är en annan, den luktar knappt alls tror jag så kanske får jag plocka in sådana istället. :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar