fredag 24 maj 2013

Bra med frisk luft och allt det där...

Visst. Det är nyttigt med frisk luft. 
Cykelturer och ridning. Slit och släp. Upp tidigt för att cykla stallet, rida 1,5 timme. pyssla med hässarna. Livskvalitet. 

Men jag är trött nu. Skulle vilja sova ett helt dygn men istället ska jag iväg och handla massor och sedan göra tårta. Bland annat Elliots presenter. Jag är verkligen sämst på att vara ute i god tid. Lilla skrutten. Något spännande ska vi allt hitta på.

Grimm har tagit semester tror jag? Han segar ihop allt mer, kanske behöver han ha tillskott utöver betet? För så här var han förra sommaren innan han började äta betfor och B-vitamin... Inte så vidare värst skoj att rida när man måste driva driva driva hela tiden. Lite skillnad för några månader sedan bara så var han taggad och framåt. Han vill fortfarande och verkar glad men han har blivit seg som sirap. Kondisen bör det inte vara något större fel på så jag tror att det handlar om maten. 

Trött trött! Måste ändå göra mig klar nu så att vi kan åka sedan. Ikväll ska jag banne mig ha ett glas vin bredvid mig när jag styr i köket. 
Min älskade unge ska firas! ❤
Tror chokladfyllningen kommer att uppskattas.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar