måndag 20 maj 2013

Tiidig morgon så nu är jag trött.

Klockan 6 klev vi upp idag. Jag har aldrig varit och kommer sannolikt aldrig att bli någon morgonpigg person. Kvällar är min grej. Men för en god sak så...
Idag hade vi nämligen nöjet att få låna Moltas. Jag blev lite kär, så vacker och så jäkla rolig att rida. En underbar häst helt enkelt. Imorgon är det Esters tur att provrida honom och det är inte utan att jag blir lite avundsjuk. Men jag har mysiga Grimm då och det är inte fy skam det heller. 

Men alltså. Jag är så glad. Så mycket energi och så mycket vilja men ändå så foglig och fin. Lyhörd och snäll. Han har ett helt annat steg än Grimm, större men så är han högre också och grövre i kroppen. 

Hej träningsvärk. Hela min stackars kropp är mör efter de senaste dagarnas tokerier. Värst var nog cykelturen ut till Anna. Om du läser så ska du veta att jag tänker på dig hjärtat. ❤ 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar