lördag 18 maj 2013

Lördag med mina favoriter

När ungarna vaknar aptidigt så finns inte mycket mer att göra än att ta det lugnt för de är så trötta. Vi ser just nu på Tingeling, spännande värre. 
Får nog bli tidig lunch och därefter vila. Pappan i familjen är iväg och mekar bil med Toffe, hoppas att de kan få ordning på skrället för jag vill inte behöva köpa en annan bil. 

Mysiga ungar. Jag längtar tills i sommar då vi kommer att få mycket mer ledig tid tillsammans. Åka och bada, grilla med vänner, spendera tid i stallet och med hundarna i skogen. Underbart. Träffa familjen och kusinerna. Snart är sommaren här :-) Redan vecka 26 ska vi iväg till ön Tjockisholm i två nätter tillsammans med min familj, veckan därefter ska jag iväg och när jag kommer hem har vi semestern tillsammans framför oss. Årets sommar kan bli den bästa på länge. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar