torsdag 2 maj 2013

Segt värre

Om ett par timmar ska jag iväg. Känner mig inte speciellt peppad. Så trött. Ikväll måste jag komma ihåg att ta min medicin så jag får sova ordentligt.

Känner mest för att isolera mig från omvärlden men det går inte idag. Inte heller imorgon eller i helgen.

Det jag ska göra i sommar känns mer klart nu även om det inte är bokat ännu. Jag och Majsan ska iväg på en resa en vecka bara vi. Jag tror att det är nyttigt för mig men samtidigt så har jag aldrig varit ifrån barnen så länge så det känns lite läskigt också.
Min fina Melvinplutt fyller år dagen vi kommer hem... Men vi skulle komma hem på tidig förmiddag då så vi kan ändå fira honom. Det enda är att jag inte hinner göra tårtan.
Lilla skrutt. Min lilla bebis blir 4 år. Han funderar så mycket och är så klok. Älskade unge ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar