fredag 24 maj 2013

Lång dag!

Testar den här färgen nu, håller inte den heller så skiter jag i det här, då får jag bli brunett igen. 

Fikat är färdigt! Har ingenting större att klaga på mer än att tårtorna blev lite ojämna men det är ingenting jag lägger ner arbete på för jag orkar inte bry mig. Kaninen ser galen ut men det bjur jag på!

Två glas sangria urdruckna (Spanien-nostalgi) och nu ska jag färga håret. Mer spännande än så blir inte min fredag men det räcker gott och väl. Älskade skruttungar! Vi har ätit onyttig fredagsmat och toppat med chips. Sett Tingeling och myst. Alla tre är hemma under helgen och det är bara så mysigt att se syskonen tillsammans (när de är sams!) 

Det mesta är färdigt inför Elliots 2 årskalas. Jag lägger ribban lågt, vi är bara människor och vi orkar inte idiotstäda och piffa allt perfekt men så tror jag inte att gästerna bryr sig nämnvärt. 
Hittade en fin drake från Schleigh som Elliot ska få i present. Åh så glad han kommer att bli. Vår älskade lilla bebis! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar