onsdag 22 maj 2013

Kalasförberedelser

Jag insåg att morgondagen försvinner genom att Kenny är iväg hela eftermiddagen och kvällen så allt jag behöver förbereda innan fredag då jag ska sätta ihop tårtan måste jag få klart idag. Så nu har jag två morotskakor i ugnen och har skrivit en lista på vad jag behöver till fyllningarna i tårtan. 
Elliot gillar inte när det blir syrligt så hallon som jag ofta använder går bort, istället ska jag göra en barnvänlig tårta med dumle och choklad. Återstår se hur resultatet blir. 

Bestämde mig för att hoppa över ridningen idag, Grimm kan få vila och jag behöver spendera min tid på andra saker. Tillbaka igen imorgon. Älskade pålle. 
Det är bara så skön stämning nu, många hästar och många trevliga ägare. Jag gillart!

Hämtar skruttarna tidigt idag för att åka och handla. Älskade skruttar. De ska få hjälpa mig att baka bullar. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar