söndag 5 maj 2013

Dagen efter..

Snart måste vi åka till stallet och Kenny har inte klivit upp ännu. Ute är det underbart väder så jag vill faktiskt ta mig ut :-)
Men usch. En förkylning som legat och stört ett par dagar bröt ut efter festandet så idag är jag krasslig och bakfull, usch! Men samtidigt var det så värt det. Vi hade så kul och det är så roligt tycker jag när man blandar många människor som ändå finner varandra och har det trevligt tillsammans.

Överbliven cupcake och kycklingspett från grillningen blev min brunch, det toppas med ett par koppar kaffe.. Sen är jag nog så redo jag kan bli för att åka och mocka hos Grimm.

Fick en vacker bild på min man via mms av Toffe igår.. Haha! Lovade där och då att jag skulle posta den på bloggen ;)

Ett bakfyllenyllle och gårdagens vinboxar bjuder jag på. Tänkvärt då är att spritflaskorna, öl och ciderburkarna hade jag redan städat undan ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar