onsdag 8 maj 2013

Jaa!

Fasen alltså, dag två som känns bra. Nästan för bra för att vara sant. Ikväll ska jag, Ester och troligen Zarah kika på Twilight och umgås.
Dagen började fint, en promenad i det varma vädret med bra musik i lurarna följt av god kritik och pepp för något jag gjort.
Jag ska ta alla orden och spara dem så att jag kan plocka fram dem vid behov och bli påmind. ❤

Det gäller att njuta av maj månad. Jag minns så väl i fjol då maj kom med värmen och gav oss vad vi trodde var en försmak av den varma sommaren som sedan aldrig kom. Kanske blir det så igen så vänta inte! Ut i solen och njut.

Fast jag börjar den här eftermiddagen med några gamla avsnitt av Vampire Diaries och kaffe. Jag har varit ute idag och solen har nu gått i moln ;-) Har släppt ut sommarbenen, vita och stubbiga just the way I like them!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar