lördag 18 maj 2013

Elliots önskelista.

Jag har att svårt att komma på vad Elliot kanske vill ha när han fyller år men så kom jag på det! Deras pooler från förra året av uppblåsbar variant är trasiga, fortfarande brukbara men luften pyser ur här och var och de har fått diverse lagningar. Nu hittade jag en sandlåda i hårdplast som finns på Toys R Us som vore toppen att ha som pool! Senare kan man ha den som sandlåda om ungarna vill. 

 
Ett lektält finns på önskelistan också, gärna ett med glada färger.
 Han gillar böcker också så någon bok blir bra. 
Jag ska även hålla utkik efter Tingelinggrejer.

Får se vad vi köper i slutänden, jag är mest glad över att faktiskt ha kommit på några saker. Barnen har ganska mycket leksaker från när jag var liten så det finns en del kan man säga... Men vi behöver gå igenom och sortera bort saker de inte använder. En del är trasigt och ska kastas och en del är bara ointressant. 

Det börjar närma sig nu. Vår lilla skatt fyller år. Så himla skoj! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar