onsdag 15 augusti 2012

940

Japp. Så många kalorier säger appen att jag cyklat, ridit och promenerat bort idag :)
Jag hetsräknar inte men det är kul att ha koll på hur långt man cyklat, gått osv och appen räknar då kalorierna också.

Alltså hästen. Han är så härlig. Positiv, orädd och otroligt snäll. En underbar kuse!
I stallet bor en 16 år gammal kisse vid namn Sally. Hon är också väldigt charmig :) Bara positivt kring stall och häst nu.
Idag red vi barbacka. Väldigt mysigt och balansen återkommer snabbare än jag vågade hoppas på.

Det blev ingen skogsrunda med Nattis idag, hennes dumma jobb bestämde sig för att ha möte istället. Sånt som händer.
Jag och Kenny ska gå en sväng imorgon istället. Nattis får jag nog inte träffa förrän efter deras utlandsresa.

Läkarbesök imorgon... Suckar högt. Det finns nästan ingenting värre än det. Jag blir bedömd. Och måste öppna mig för ännu en ny person. Riktigt jävligt är det men tyvärr ett måste..
Därför lär det inte bli mkt sömn inatt.

Avslutar med några bilder på de mysiga stalldjuren :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar