tisdag 7 augusti 2012

Fullbokat

Jag och mannen har fått en kryssning i present. Den ville vi helst åka på under semestern men det gick inte så då bestämde vi oss för att vi iaf åker innan värmen är helt borta, i augusti.
Men jag ser inte hur det ska kunna genomföras?
Jag vill inte åka på någon höstkryssning :-( Riga vill jag se nu när det är varmt om vi ska dit.

Hur kan en hel månad bli fullbokad bara så där? Första helgen i september går inte. Inte heller andra.

Vad less jag känner mig :-(

1 kommentar:

  1. Om jag får lägga mig i lr vad man ska säga...vet inte om ni varit i Riga förut men om inte så är mitt tips att inte missa "skyline bar". Vid fint väder ser man hur långt som helst :)Och har man tid/lust/råd med en guidad visning så är det väldigt intressant med all historia kring alla vackra byggnader och så :) Ha en trevlig resa!!

    SvaraRadera