söndag 12 augusti 2012

Söndag

Vad ska man säga? Ibland är det kanske bäst att inte säga någonting alls.

Idag åker vi till pappa. Vi ska planera kryssningen som faktiskt ser ut att bli av.
Isf ska vi absolut försöka besöka den där baren Anna tipsade om :) Lät häftigt.

Igår kändes det som om mitt huvud skulle sprängas. Ett tag trodde jag att jag höll på att bli sjuk men icke.
Tog ändå på mig fulbyxorna och gick ut i skogen med Da vinci. Sen klampade vi rätt ut i skogen och det var väldigt skönt. Bara jag, hunden och en massa skog.
Baksidan är att jag hinner fundera en massa när jag umgås med mig själv sådär... Men kanske är det i slutänden något bra?

Gullungar. De röjer och är så barnsligt lyckliga utan förbehåll. De har inga problem. De är bara glada. Jag är också glad, glad för att jag fått dessa två underbara pojkar. Världens finaste.

Ett par koppar kaffe så kanske man kvicknar till också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar