söndag 5 augusti 2012

Slut på friden

Imorgon börjar allvaret. Jag är inte alls taggad

Firade systers karl idag, både barn och hund uppförde sig.

Blev på bättre humör efter det och om bara grannarna låter våra barn sova inatt kanske jag rentav blir glad igen?

Igår väcktes våra barn om och om igen av grannarna. Jag börjar känna mig ganska mätt på dem. Till en början försökte jag hålla mig positivt inställ. Man får ha fester, man får höras och synas och man får vara annorlunda men det börjar bli för mycket.
Väcks våra barn ikväll igen kan jag nog inte knipa igen längre...

Arbetsdag för Kenny imorgon. Vet i fasen vad jag och pojkarna ska hitta på. Men innerst inne tycker jag att det ska bli lite skönt att få lite struktur på dagarna igen och lite egentid med barnen.

Älskade hundar. Nu kommer en vecka full av motion med dem.
Så glad att jag får ha dessa två jyckar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar