måndag 6 augusti 2012

Slutar aldrig att förundras

Många människor är pinsamt tröga. Man ids inte ens försöka upplysa dem om verkligheten för det vore troligen lönlöst.

Åsikter som får mig att tappa hakan. Jag vill inte tänka att folk är tröga men så är det ju tyvärr.

Ett urdrag, klistra in i valfri konversation eller text.
-Muslimer är idioter.
-Det är inte mitt fel att jag är arbetslös(sagt av någon som bara gått ut gymnasiet)
-Vi måste ju köpa nya kläder nu när lillen kommer, inte kan han ärva storasysters tjejkläder!
-Små hundar ska inte gå för långt
-Jag har inte råd med ekologiska ägg.
-Helvetes fan, jag kan knappt tro att det är sant(skrivet på facebook) När folk sen frågar svaras det -Vill inte ta det här..
-Nej där vill inte jag bo, det är alldeles för många invandrare.
-En mattrullare, haha! -Nä jag är inte rasist! Man måste ju få skämta?!
-Tröttnade på mitt husdjur så jag avlivade det.

Alltså jag orkar inte.
Det är för mycket puckon i världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar