fredag 10 augusti 2012

Fredag

Idag när jag vaknade hade jag fått en oannonserad sovmorgon. Jag har världens bästa man.
Nu är han ute i lekparken med våra frön medan jag dricker kaffe och ser på tv.
Hmm. Undrar vad jag gjort för att förtjäna det?

Min stackars kropp värker idag men träningsvärk är välkommet ;)
Det var längesen jag red så alla muskler man använder sig av då är ömma idag.

Idag vill jag ut i skogen med min lilla familj! Får se om jag får med mig Kenny på det. Plocka blåbär och umgås lite.
Vår minsting är lite gnällig just nu... Får väl se om det går alls.

I helgen åker alla på skogsröjjet. En slags festival ute i skogen. Hade varit så kul att vara där men vi valde att vara med barnen istället. Vill inte lämna dem över natten när det inte känns helt hundra. Vi hade dessutom kunnat få gratisbiljetter. Alltså blä :-(
Men det blir säkert ösregn hela helgen ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar